četvrtak, 30. svibnja 2013.

POSTIGNITE ORGAZAM ISTOVREMENO

Istovremeni orgazam je za mnoge nešto tako čudesno i nedostižno da je postao naprosto mit. Drugi opet tvrde da je istovremeni orgazam potpuno moguć. Potrebno je samo savladati prave tehnike i dovoljno se poznavati. A postoje i treći koji kažu da je zapravo istovremeni orgazam nešto što se kao vrijednost pojavilo prije svega u ljudskoj mašti i da u suštini nije ništa posebno. Prije svega da zahtijeva previše truda za prilično mršavu nagradu. Je li istovremeni orgazam mit ili svakodnevica zapravo nije važno. No svakako je moguć. Za shvćanje i postizanje istovremenog orgazma je da si iz glave najprije izbijete likove što ste ih navikli gledati na televiziji. Istovremeni orgazam se sigurno ne dogodi na takav način i u nekoliko minuta. Također vas tamo neće odvesti pretjerano analiziranje vaših orgazama. Prije će vas mučenja te vrste odvesti dalje od željenog cilja.
 Istovremeni orgazam shvatite kao obogaćivanje, dodatni bonus kod seksa, a ne kao obavezu. Zašto ga mnogi tako žele postići? Jer pruža dvostruki užitak - dva orgazma. Većini ljudi se sviđa gledati partnera dok mu dolazi vrhunac zbog užitka što mu ga pruža, a ako ga istovremeno i on doživi, za mnoge je to poput trešnje na šlagu.
  
Zašto istovremeni orgazam za mnoge nije svakodnevica?
Jedan od razloga leži u odgovoru koliko je vremena potrebno ženi i koliko muškarcu da doživi vrhunac. Mnogo žena ionako ima teškoće s postizanjem orgazma, a kamoli da im on dođe tako brzo kako može doći njenom partneru. Drugi se problem nalazi u najkarakterističnijim položajima. Misionarski položaj, u kome muškarac gura penis duboko unutra i van također nije onaj koji će vas zajedno odvesti do neba. Treći problem je tehnika uguravanja. Snažnije i brže je prikladni slogan za olimpijske igre, no nikako ne za postizanje ženskog orgazma. Što će snažniji biti pokreti, brže će mu doći i kroz malo vremena će biti kraj veselja.



Posvetite se svim dijelovima tijela i biti ćete na dobrom putu do istovremenog orgazma 
Kako do istovremenog orgazma?

Rezervirajte dovoljno vremena za predigru
 Seks je igra koja ima svoje zakonitosti. Nikako ne varajte, jer nećete imati željene rezultate. Prva je zakonitost da nema kratica. Ako si ne date dovoljno vremena za predigru i ako muškarac ne zna zadržavati orgazam, najvjerojatnije jedno od vas neće tu igru odigrati do kraja. Seks nije natjecanje formule jedan, penis nije Ferrari, a ona nije staza koja izdržava u svim uvjetima. Pritiskanje na kočnice je ovdje itekako značajno i dobrodošlo. Zadržavanje orgazma je nužnost. Za vrijeme predigre i za vrijeme spolnog odnosa nemojte se usredotočiti samo na jednu točku. 

Zadržite ejakulaciju
Jedan od znakova da se muškarac približava orgazmu je da se njegovi testisi stisnu bliže k penisu. Kada prepoznamo taj znak, možemo testise lagano povući prema dolje i time odgoditi orgazam.  Pritisak na točku između anusa i testisa ima isti učinak odgode orgazma. Budite oprezni da ne pretjerate, jer predugo i presnažno pritiskanje na tu točku može biti opasno.
Za istovremeni orgazam odaberite pravi položaj
Druga zakonitost je da prelaženje po jednoj te istoj točki jednostavno nije dovoljno za pobjedu. Različite poze i pritiskanje na što više gumbića istovremeno oduzet će vam inače nešto više vremena, ali uspjeh je osiguran. Misionarski položaj je istrošen – iako pruža mnoge emocionalne užitke pri ljubljenju, u mnogim slučajevima je potpuno neupotrebljiv. Poza, koje vode i do ženskog orgazma ima više, a zajedničko im je to da moraju uključivati klitoris i mogućnost milovanja prsiju. Ukratko, poze koje su usmjerene samo na nabijanje, kod većine žena neće polučiti željeni učinak. No, učinka će biti ukoliko počnete brže gurati kada zamijetite da je doista već neposredno pred vrhuncem. Muškarac lakše požuri i ulovi ženu kada vidi da će joj doći nego obrnuto. Iako i žena nadzire svoj orgazam- najlakše tako da sama trlja svoj klitoris, jer ona sama dobro zna na koje točke mora pritisnuti. Položaji kod kojih istovremeno s guranjem penisa pritišćete i na klitoris, vrlo su dobrodošli.
Pomozite si seksualnim pomagalima
Treća zakonitost je dakako korištenje mašte i seksualnih pomagala. Koristite sve što vam mašta dozvoljava - igračke, jezik, prste... ako žena za vrijeme seksa želi koristiti vibrator, to ne znači da ste loš ljubavnik, nego da je jako svijesna svih mogućnosti koje postoje i odlučna je u tome da ih iskoristi! Uzajamno oralno zadovoljavanje je način, koji mnogima pomaže do istovremenog orgazma. Riječ je dakle o igri koju na više razina morate izvesti vrlo taktično od početka do kraja.                                                                                                                                    Nemojte ulaziti u istovremeni orgazam pod pritiskom
Istovremeni orgazam je kod mnogih parova rijedak. Obično se dogodi spontano, ali za njega se oba partnera mogu također i potruditi. Svakako ga je lijepo doživjeti, jer se uzbuđenost kod oboje ravnomjerno pojačava i završava, ali na silu to neće ići. Na istovremeni orgazam nikada nemojte siliti jedan drugoga, jer to ubija sav seksualni užitak ili stvara prenapetu atmosferu, da bi uopće moglo doći do orgazma. U takvom slučaju ćete orgazam prije odglumiti, nego da bi doživjele svu slast istovremenog orgazma. Radije se prepustite tijeku događaja i pokušajte upiti svaki trenutak seksa, bez opterećivanja kako će se završiti. Opuštenost je obično ključna za doživljavanje istovremenog velikog O.
Žena bi pod pritiskom mogla glumiti orgazam.

Kada je istovremeni orgazam moguće doživjeti?


Istovremeni orgazam se može dogoditi, kada se partneri u spolnosti dobro poznaju i znaju, kako će drugi odgovoriti na određeno nadraživanje, položaj, penetraciju. Obično žene trebaju više vremena za doživljavanje orgazma. Kada je muškarac jako uzbuđen, ova razlika je još veća. Morate dobro poznavati također i svoje tijelo, da biste znali u kojem položaju će vam najlakše doći. Kada se uskladite, znati ćete spuštati ili podizati nivo uzbuđenosti, dok se na kraju ne sretnete na orgazmičkom vrhuncu





U potpunosti upoznajte vaše seksualno ponašanje. 



Čudesna točka Yen-Mo za spriječavanje preuranjene ejakulacije


Muškarci mogu doživjeti orgazam vrlo brzo. Kada žele pričekati svoju partnericu, trude se svim silama da ne dođe do preuranjene ejakulacije. Da bi vam pri tome olakšali posao, dragi muškarci, povjerit ću vam tajnu, koja se nalazi na određenom dijelu vašeg tijela i zove se Yen-Mo točka. Nalazi se na malom području između anusa i testisa, a pritiskom na nju možete spriječiti ejakulaciju. Kada osjetite, da se približava ejakulacija, sa dva ili tri prsta pritisnite na ovu točku. Osjetit ćete vrlo lijepi osjećaj, a ejakulacije neće biti. A isto tako će se održati također i erekcija.

Olakšajte si posao time, da ju jako uzbudite predigrom.


Metoda stiskanja penisa za spriječavanje preuranjene ejakulacije



Kod ove metode zadržavanja preuranjenog orgazma je najlakše ako vam pomaže partnerica. Naime kada ćete biti neposredno pred orgazmom, neka palac/kažiprst položi na čvorić ispod glavića, a kažiprst/palac neka položi na gornjem dijelu istog mjesta. S palcem i kažiprstom neka čvrsto stisne penis na 15 do 20 sekundi bez pomicanja prstiju, jer bi i tako mali podražaji mogli pokrenuti ejakulaciju. Kada euforičan osjećaj popusti, neka prestane sa pritiskivanjem uda i nastavite sa spolnim odnosom.

Ako ćete izvoditi pritiskivanje točaka, neka stvari teku spontano. Pružite joj osjećaj da ima kontrolu nad vama i vašim tijelom. Budite opušteni pri upoznavanju vaših tijela, kada na njezinom licu primijetite, da se vaša draga počela predavati grčevima orgazma, tada se i vi opustite i uz stiske njezine vagine oslobodite također i svoj penis.  

2 komentara:

  1. zdravo ovo je moja priča! Bila sam sedam godina u braku bez djeteta, zbog čega se moj muž počeo čudno ponašati, u zadnje vrijeme dolazi kući i više ne provodi vrijeme sa mnom i rekao je da želi razvod. Tako sam postala jako tužna i izgubljena u životu jer mi je doktorica rekla da ne postoji način da zatrudnim to mi stvarno zagorčava život. sve dok nisam naišao na prijatelja koji mi je s interneta pričao o DR Alabi kako je pomogao mnogim ženama sa sličnim problemima kroz koje sam ja prolazila pa sam ga kontaktirala na:(dralaba3000@gmail.com) i objasnila mu je sve mi je rekao trebao biti osiguran prije nego što je mogao baciti čaroliju na ponovno okupljanje kako bi vratio mog muža, što sam i učinila, a on je poslao snažnu molitvu koju sam morala izgovoriti usred noći dok je bacio čaroliju ljubavi. Bilo je čudo 24 sata kasnije moj jedini muž mi se vratio i ispričao se za sve što je učinio i rekao mi da je u potpunosti spreman podržati me u svemu što želim, brzo nazovi DR Alabu i reci mu što se događa trenutak i također mi je pripremio i poslao biljni lijek za koji je rekao da će izliječiti svaku neželjenu bolest ili infekciju koja me spriječi da zatrudnem i potom me uputio kako da ga koristim prije susreta sa svojim mužem. Evo nakon korištenja ove autohtone biljke i korijena, nekoliko tjedana kasnije počela sam osjećati znakove trudnoće svuda po sebi, bila sam stvarno trudna i upravo sam rodila dječaka u 1 mjesecu. Kunem se da će cijeli svijet saznati za DR Alabu jer je spasio moju vezu i koji mi također daje djecu koju danas mogu s ponosom zvati svojom. Za svaku ženu koja misli da je to nemoguće, evo prilike da se nasmiješi i donese sreću svojoj obitelji, ljubazno kontaktiraj DR Alabu putem e-maila na: (dralaba3000@gmail.com). Ili ga WhatsApp/Viber putem +1(425) 477-2744, On je doista Bog poslan da donese izgubljene ljubavnike i donese sreću..

    OdgovoriIzbriši
  2. Moje ime, Naomi Samuel Nakon 12 godina braka, moj muž i ja smo se svađali na ovaj ili onaj način dok me nije konačno ostavio i preselio se u Kaliforniju kako bi bio s drugom ženom. Osjećala sam se kao da je moj život gotov i da su moja djeca mislila da više nikada neće vidjeti svog oca. Trudila sam se biti jaka samo prema djeci, ali nisam mogla obuzdati bol koja mi je mučila srce, srce mi je bilo ispunjeno tugom i bolom jer sam stvarno bila zaljubljena u svog muža. Razmišljam o njemu svaki dan i noć i uvijek želim da mi se vrati, bila sam jako uzrujana i trebala sam pomoć, pa sam potražila pomoć na internetu i naišla na web stranicu koja sugerira da bi dr. Apata mogao pomoći svom bivšem povratku. Pa sam osjetio da bih trebao pokušati. Kontaktirao sam ga i rekao mi je što da radim. Učinila sam to i onda mi je napravio ljubavnu čaroliju. 48 sati kasnije suprug me stvarno nazvao i rekao mi da i njemu jako nedostaju djeca, tako nevjerojatno!! Dakle, vratio se taj dan, s puno ljubavi i radosti, i ispričao se za svoju grešku i bol koju je nanio meni i djeci. Naš brak je bio jači nego prije, a sve zahvaljujući dr. APATI. On je tako moćan i odlučio sam podijeliti svoju priču na internetu da je dr. Apata bio pravi i moćni čarobnjak. Uvijek ću se moliti da poživi još dugo pomažući svojoj djeci u vremenima potrebe, ako ste ovdje i treba vam bivši ili je vaš muž otišao drugoj ženi, prestanite plakati, odmah kontaktirajte ovaj moćni kotač za pravopis. Ovo je njegova adresa e-pošte za kontakt na: {drapata4@gmail.com} ili WhatsApp / viber putem njegovog kontakta u nastavku (+447307347648) Hvala dr. apata.+

    OdgovoriIzbriši